Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2022

Το Ρομποτάκι στην τάξη μας

 

ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ 2


Τι είναι τα ρομπότ; Πως περπατάνε; Κινούνται από μόνα τους ή κάποιος τους δίνει οδηγίες;
            Αφού είπαμε τις απόψεις μας, παίξαμε τα ρομποτάκια σε ζευγάρια. 

Παιχνίδι Νο1


Το ένα παιδί ήταν το ρομπότ και το άλλο ο προγραμματιστής εναλλάξ. Η εντολή ήταν τα ρομπότ να προχωρούν μόνο μπροστά και σε κάθε εμπόδιο να βγάζουν ήχο  ζητώντας με αυτό τον τρόπο βοήθεια, τότε το ταίρι - προγραμματιστής τα βοηθούσε να αλλάξουν κατεύθυνση.
Αφού κατακτήσαμε αυτό το επίπεδο προχωρήσαμε σε πιο σύνθετες εντολές.

Παιχνίδι Νο 2

 Προγραμματίσαμε το ρομπότ να περπατάει σε πλαίσιο. Οι εντολές από τον προγραμματιστή ήταν με συγκεκριμένα αγγίγματα : Άγγιγμα στο κεφάλι περπατάει μπροστά, άγγιγμα στον ώμο στρίβει.

Ο  προγραμματιστής οδηγούσε το Ρομπότ σε συγκεκριμένο σχήμα μέσα στο πλαίσιο.




Παιχνίδι Νο 3
Γνωρίσαμε τα σύμβολα των κατευθύνσεων
Ο Προγραμματιστής έφτιαχνε τη διαδρομή που θα περπατούσε το Ρομπότ με τα σύμβολα και εκείνο διάβαζε και προχωρούσε! 














Παιχνίδι Νο 4

Ήρθε η ώρα να γνωρίσουμε το Ρομπότ της τάξης μας τη μελισσούλα!

Θα μας συντροφέψει σε πολλά παιχνίδια και αναζητήσεις

Μάθαμε τα σύμβολά της για να την προγραμματίσουμε


και το παιχνίδι άρχισε!




Γιατί Ρομπότ-ρομποτική στο νηπιαγωγείο;

Η εκπαιδευτική ρομποτική συνδυάζει τη μάθηση με το παιχνίδι και  μετατρέπει την

εκπαίδευση σε μία διασκεδαστική δραστηριότητα. Η Bee-bot, βασίζεται σε αρχές

προγραμματισμού της γλώσσας  Logo. Έχει τη δυνατότητα να δέχεται απλές εντολές

προσανατολισμού και τα παιδιά μπορούν έτσι να προγραμματίσουν μια διαδρομή

πάνω σε ένα δάπεδο, να καθορίσουν ένα σχέδιο, να το διορθώσουν και να βρουν μια συγκεκριμένη λύση στο πρόβλημα που τους τίθεται, αντιπαραβάλλοντας την άποψή τους με τις απόψεις άλλων.


 Η βδομάδα τελείωσε με ένα παραμύθι που έφερε στην τάξη μας η συμμαθήτριά μας η Ιόλη

"Η-Ρεξ, Τελικά υπάρχουν κοριτσόσαυροι;” της Μισέλ Ρόμπινσον σε εικονογράφηση της Ντέμπορα Ολράιτ 



Ο Εντ δεν αφήνει την αδερφή του τη Μέιζι να παίξει με τα παιχνίδια του.
Οι δεινόσαυροι είναι γι’ αγόρια!” φωνάζει.
Δεν έχει γνωρίσει όμως την Η-Ρεξ
Κοίτα ποιος είναι: Η Η-Ρεξ! Τρέμετε τώρα, αγόρια! Δόντια μακριά, νύχια γαμψά και δύο τεράστια πόδια.
Να ξέρεις: Όλα τα μπορεί. Τρέχει και κυνηγάει, παλεύει, αγωνίζεται, αστράφτει και βροντάει!
Το νου σου, Εντ!
Ίσως ανακαλύψεις ότι τελικά δεν υπάρχουν αγορίστικα και κοριτσίστικα παιχνίδια!

Το παραμύθι μας  έδωσε αφορμή να συζητήσουμε πάνω στο θέμα αγορίστικα και κοριτσίστικα παιχνίδια, να πούμε τις απόψεις μας και τις εμπειρίες μας.

Συμπέρασμα:

 Για τα παιδιά τα στερεότυπα δεν είναι δεδομένο, δεδομένο είναι μόνο η χαρά και η διασκέδαση!

Ζωγραφίσαμε ότι μας άρεσε από το παραμύθι

























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΣΧΑ-ΤΜΗΜΑ 2

  Τον μήνα Απρίλιο ασχοληθήκαμε με το Πάσχα. Μιλήσαμε για τα γεγονότα που οδήγησαν στην Σταύρωση και την Ανάσταση του Χριστού, μάθαμε για τα...