Τρίτη 14 Μαΐου 2019

Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΑΜΑ!!



                                  Γεώργιος Βιζυηνός: Η μητέρα 


Πώς να πειράξω τη μητέρα
 να κάμω εγώ να λυπηθεί,
  που όλη νύχτα κι όλη μέρα 
για το καλό μου προσπαθεί;   

Πώς ν' αρνηθώ ή ν ' αναβάλω
 ό,τι ορίζει κι απαιτεί, 
αφού στη γη δεν έχω άλλο 
κανένα φίλο σαν αυτή; 

  Αυτή στα στήθη τα γλυκά της 
με είχε βρέφος απαλό,
  με κάθιζε στα γόνατά της
 και μ' έμαθε να ομιλώ. 

  Αυτή με τρέφει και με ντύνει 
όλο το χρόνο που γυρνά, 
και δίπλα στη μικρή μου κλίνη,
 σαν αρρωστήσω ξαγρυπνά. 

  Αυτή σαν πέσω και χτυπήσω
 φιλά να γειάνει την πληγή. 
Αυτή, τι πρέπει να αφήσω
 και τι να κάμω μ' οδηγεί. 

  Πώς το λοιπόν τέτοια μητέρα 
να κάμω εγώ να λυπηθεί, 
που όλη νύχτα κι όλη μέρα
 για το καλό μου προσπαθεί; 



Είδαμε πίνακες ζωγραφικής  με αφορμή τη γιορτή της μητέρας


Περιγράψαμε τι βλέπουμε , μιλήσαμε για τις δικές μας εμπειρίες και αναπαραστήσαμε με την τεχνική της παγωμένης εικόνας τον πίνακα το Βίνσεντ Βαν Γκόγκ "Τα πρώτα βήματα"


Είπαμε τι είναι αυτό που κάνει τη μαμά μας ξεχωριστή και το γράψαμε στην εφημερίδα σε έκτακτη έκδοση












Ζωγραφίσαμε έναν σελιδοδείκτη για να τη συντροφεύει στα καλοκαιρινά της αναγνώσματα 



Περιγράψαμε σε μικρό βιβλίο ο καθένας ξεχωριστά την μοναδικότητα της μαμάς του.


Εργαστήκαμε σε ομάδες και απαντήσαμε με τον δικό μας τρόπο στα ερωτήματα:
Αν η μαμά μου ήταν: ΕΠΟΧΗ-ΛΟΥΛΟΥΔΙ-ΧΡΩΜΑ-ΚΑΙΡΟΣ-ΓΛΥΚΟ
τι θα ήταν και γιατί;






Τα δωράκια μας τα βάλαμε σε τσαντάκια που διακοσμήσαμε με καρδιές ή λουλουδάκια από πολύχρωμο χαρτί που φτιάξαμε μόνοι μας



Τραγουδήσαμε για τις καλύτερες μαμάδες του κόσμου



ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ










 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΣΧΑ-ΤΜΗΜΑ 2

  Τον μήνα Απρίλιο ασχοληθήκαμε με το Πάσχα. Μιλήσαμε για τα γεγονότα που οδήγησαν στην Σταύρωση και την Ανάσταση του Χριστού, μάθαμε για τα...